OPĆINA PROMINA, Put kroz Oklaj 144, 22303 Oklaj, tel: (022) 881 018, fax: (022) 310 392, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Digitalna pristupačnost

Obavijest o realizaciji projekata uređenje pročelja Doma kulture

. Objavljeno u Obavijesti

Prema projektnoj dokumentaciji koju je izradila tvrtka Geomapa d.o.o. Drniš Općina Promina je uspješno realizirala dva projekta vezana uz Dom kulture u Oklaju:

  • projekt Sanacije i uređenja pročelja Doma kulture 
  • projekt Dodatnih kamenjarskih radova na Domu kulture

Radove je izvodila tvrtka Kameni zid d.o.o. Drniš, a stručni nadzor povjeren je Građevinskom studiju d.o.o. Drniš, Krunu Bojčiću, mag.ing.aedif.

Vrijednost izvedenih radova na sanaciji i uređenju pročelja iznosi cca 218.000 kn (uključujući PDV), a vrijednost dodatnih kamenjarskih radova cca 75.000,00 kn (s PDV-om).

Tijekom 2017. god. Općina planira sanirati i urediti dva vanjska zida zgrade uz središnji trg.

Općinski načelnik

Tihomir Budanko

Prezentacije sa info radionice za tip operacije 6.3.1. "Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava"

. Objavljeno u Obavijesti

Djelatnici Ministarstva poljoprivrede, Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, Savjetodavne službe te porezna stručnjakinja Miljenka Cutvarić održali su info radionice za tip operacije 6.3.1. “Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava” u Splitu, 06. veljače i Zagrebu, 07. veljače. Treća radionica održana je jučer u Osijeku, a zadnja u nizu je u Rijeci, 13. veljače.

Podsjećamo, cilj ovih radionica je upoznavanje korisnika s načinom provedbe drugog natječaja za podmjeru 6.3., a predstavljaju su teme vezane uz postupak prijave na natječaj, izrade poslovnog plana, izračuna ekonomske veličine poljoprivrednog gospodarstva te obvezama korisnika glede poreznog aspekta.

U nastavku su dostupne prezentacije s radionica. 

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. 2. natječaj M 6.3.1. APPRRR 257 KB
2. 6.3.1. 2. natječaj MP 847 KB
3. Poslovni plan, APPRRR 1,24 MB
4. Izračun EVPG, SS 727 KB
5. Pitanja i odgovori, MP 2,99 MB
6. Porezni aspekt 707 KB

Ministarstvo branitelja raspisalo tri javna poziva za korištenje mjera u 2017. godini

. Objavljeno u Javni pozivi

Temeljem Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i djece smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih hrvatskih branitelja, Ministarstvo branitelja objavljuje tri poziva za korištenje mjera u 2017. godini.

Pozivi su otvoreni od 31. siječnja do 1. ožujka 2017. godine.

Javni poziv za Mjeru poticanja obrazovanja hrvatskih branitelja i djece smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih hrvatskih branitelja

Cilj poziva:

Sufinanciranje troškova školovanja osoba iz ciljne skupine Programa te podizanja razine njihovog obrazovanja i promjene zanimanja u svrhu poboljšanja kvalifikacijske strukture i olakšavanja pristupa tržištu rada, a radi povećanja njihove zapošljivosti.

Ciljna skupina: 

Nezaposleni hrvatski branitelji, te nezaposlena djeca smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih hrvatskih branitelja.

Poticajna sredstva za podmirivanje troškova obrazovanja po ovom javnom pozivu moguće je odobriti za stjecanje prvog zanimanja (za sudjelovanje u programima obrazovanja za stjecanje niže razine srednjeg obrazovanja, trogodišnjim strukovnim programima obrazovanja, četverogodišnjim strukovnim programima obrazovanja i gimnazijskim programima obrazovanja) ili prekvalifikaciju (za osobe sa stečenom srednjom stručnom spremom za jedno zanimanje radi stjecanja stručne spreme iste obrazovne razine za novo zanimanje, te za osobe sa stečenom srednjom školskom spremom radi stjecanja srednje stručne spreme). Mjerom poticanja obrazovanja hrvatskih branitelja i djece smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih hrvatskih branitelja omogućuje se stjecanje dodatnih znanja i vještina (za osobe koje imaju stečenu najmanje srednju školsku spremu, odnosno srednju stručnu spremu) te polaganje majstorskih ispita (u svrhu samozapošljavanja).

Ministarstvo hrvatskih branitelja može snositi troškove školovanja kroz programe stjecanja prvog zanimanja ili prekvalifikacije do iznosa od 10.000,00 kuna (desettisućakuna) po osobi, isplatom izravno obrazovnoj ustanovi u kojoj je obrazovanje provedeno.

Ministarstvo hrvatskih branitelja može snositi troškove stjecanja dodatnih znanja i vještina odnosno troškove polaganja majstorskih ispita do iznosa od 5.000,00 kuna (pettisućakuna) po osobi, isplatom izravno obrazovnoj ustanovi u kojoj je obrazovanje provedeno.

Sve informacije na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/o-ministarstvu-15/javne-rasprave/javni-pozivi/aktualni-javni-pozivi/919

Javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu subvencija gospodarskim subjektima u 2017. godini

. Objavljeno u Javni pozivi

Status: otvoren od 12.01.2017.

Korisnici: obrti, društva s ograničenom odgovornošću koja zapošljavaju prosječno godišnje manje od 250 radnika i proizvodno uslužne zadruge (osim zadruga koje pretežito obavljaju ili većina zadrugara pretežito obavlja primarnu poljoprivrednu proizvodnju i ribarstvo), a koji su registrirani i djeluju na području Šibensko-kninske županije te nemaju duga prema državi.

Rok za prijavu: 12.01.2017. - 10.03.2017.

Kratki sadržaj: U cilju razvoja maloga gospodarstva Šibensko-kninska županija dodjeljivat će poticajna sredstva gospodarskim subjektima za slijedeće namjene:

- marketinške aktivnosti za: nastupe na sajmovima/izložbama i stručnim skupovima u 2017. godini (promidžbeni materijal, istraživanje tržišta, kreiranje brenda, dizajn i slično),

- stručno osposobljavanje i usavršavanje: osposobljavanja za tradicionalne obrtničke djelatnosti, stručno osposobljavanje zaposlenih kod uvođenje novih tehnologija i slično (osim troškova studija).

Korisnici Programa mogu biti: obrti, društva s ograničenom odgovornošću koja zapošljavaju prosječno godišnje manje od 250 radnika i proizvodno uslužne zadruge (osim zadruga koje pretežito obavljaju ili većina zadrugara pretežito obavlja primarnu poljoprivrednu proizvodnju i ribarstvo), a koji su registrirani i djeluju na području Šibensko-kninske županije te nemaju duga prema državi. Prednost pri ostvarivanju prava na subvenciju imaju oni subjekti malog gospodarstva koji obavljaju proizvodnu djelatnost, s većim brojem zaposlenih, koji povećavaju konkurentsku sposobnost kroz uvođenje novih oblika poslovanja, inovacija, usvajanje novih proizvoda i tehnologija i sl., izvoznici, početnici (do 3 godine poslovanja), koji su u 100% vlasništvu branitelja domovinskog rata, invalida, žena i mladih do 30 godina, čije projekte sufinanciraju i jedinice lokalne samouprave ili tijela državne uprave.

Obrasci zahtjeva za subvencije mogu se preuzeti u Upravnom odjelu za gospodarstvo Šibensko-kninske županije ili sa web stranice Šibensko-kninske županije www.sibenskokninska-zupanija.hr te se dostavljaju na adresu:

Upravni odjel za gospodarstvo Šibensko-kninske županije

Trg Pavla Šubića I. br. 2 22 000 Šibenik,

uz naznaku: „Subvencioniranje gospodarskih subjekata u 2017. godini“

Javni poziv je otvoren do 10. ožujka 2017. godine u 12:00 sati, do kada zahtjevi trebaju biti zaprimljeni u pisarnici Šibensko-kninske županije.

Dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 022/460-708 ili 022/460-737.

Svu potrebnu dokumentaciju možete preuzeti OVDJE.

Obavijest o održavanju info radionica za tip operacije 6.3.1. "Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava"

. Objavljeno u Natječaji

Budući je objavljen natječaj za tip operacije 6.3.1.”Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava”, a Zahtjevi za potporu mogu se početi popunjavati i podnositi od 27. veljače 2017. godine, djelatnici Ministarstva poljoprivrede, Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, Savjetodavne službe te porezna stručnjakinja Miljenka Cutvarić održat će radionice u četiri grada. Cilj radionica je upoznavanje korisnika s načinom provedbe nadolazećeg drugog natječaja za podmjeru 6.3.

Na radionicama će biti predstavljene teme vezane uz postupak prijave na natječaj, izrade poslovnog plana, obvezama korisnika glede poreznog aspekta te će biti predočeni najučestaliji problemi uočeni u prijavama s prvog natječaja.

Prijave za sudjelovanje na radionicama se zaprimaju najkasnije dva dana prije planirane edukacije. Po zaključenju prijava bit će Vam poslana poruka o točnom vremenu (sat) održavanja.

Radionice se održavaju u Splitu, Zagrebu, Osijeku i Rijeci prema sljedećem rasporedu:

  • SPLIT, 06. veljače 2017. godine, Hrvatska gospodarska komora, Obala Ante Trumbića 4
  • ZAGREB, 07. veljače 2017. godine, Kino dvorana Ministarstva gospodarstva
  • OSIJEK, 08. veljače 2017. godine, Hrvatska gospodarska komora, Europske avenije 13
  • RIJEKA, 13. veljače 2017. godine, Hrvatska gospodarska komora, Bulevar oslobođenja 23

Prijavu na radionicu možete ispuniti na sljedećoj poveznici.